نصب پرده در مشهد - 05136634687

نصب پرده در مشهد - 05136634687

نصب پرده در مشهد

طریقه نصب انواع چوب پرده 

نصب چوب پرده ساده

میل پرده ساده برای انواع پرده ها مناسب است. چوب پرده ساده برای وصل والان پرده و پرده های پارچه ای و پانچی مناسب است. نصب میل پرده ساده روی سقف و دیوار انجام می شود.

نصب پرده در مشهد

نصب چوب پرده سقفی

برای وصل کردن میل پرده سقفی، به پیچ رو پلاک و دریل نیاز است. معمولا نصب پرده پذیرایی نسبت به سایر قسمت ها سخت تر است.

نصب چوب پرده دیواری

در پنجره هایی که نیمه هستند و تا روی زمین ادامه ندارند می توان میله پرده را روی دیوار هم نصب کرد. این روش در همه پنجره های بزرگ و کوچک امکان پذیر است. 

نصب چوب پرده در قاب پنجره

این نوع چوب پرده در آشپزخانه ها بیشتر دیده می شود. در پنجره های کوچکتر معمولا می توان چوب پرده ها را در قاب داخل پنجره وصل کرد.

در این مورد اندازه گیری دقیق میله پرده بسیار مهم است. اندازه میله باید دقیقا برابر با اندازه چارچوب داخلی پنجره باشد. این پرده در قاب داخلی پنجره قرار می گیرد و جایی برای فضای اضافی نیست. فاصله پرده از پنجره هم بین ۴-۵ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. بلندی و عرض پرده در این شیوه کاملا به اندازه قاب داخلی پنجره خواهد بود.

نصب چوب پرده منحنی موج دار

نصب پرده منحنی برای فضاهایی که نیاز به محصور کردن فضاهایی مختلف دارند مانند هتل ها، بیمارستان ها و یا آرایشگاه ها، مورد استفاده قرار می گیرد. برای این مدل چوب پرده از ریل های upvc که قیمت آنها نسبت به چوب پردهای ساده بیشتر است استفاده می شود. این مدل از ریل پرده برای انواع مدل پرده حتی برای انواع پنجره های منحنی به کار می رود.

نصب چوب پرده اتوماتیک دستی

نصب ریل اتومات برای جابجایی راحت تر پرده ها کاربرد دارد. به این ترتیب با نصب چوب پرده اتوماتیک دستی فقط با کشیدن یک نخ پرده ها جابجا می شوند. نصب چوب پرده اتوماتیک در پنجره های بزرگ و کوچک قابل استفاده می باشد، همچنین ریل اتوماتیک دستی قابلیت نصب روی دیوار و سقف دارد. قیمت ریل گریپر وابسته به ابعاد آن متغیر است.

ریل گریپر و نصب ریل اتومات چیست؟

ریل گریپر نام شرکت سازنده ریل اتومات دستی است. ریل گریپر در کشور تایوان ساخته می شود و میزان نور ورودی به اتاق را تنظیم می کند. نصب ریل گریپر با استفاده از قلاب و نصب میل پرده انجام می شود. نصب ریل گریپر باید توسط نصاب پرده حرفه ای انجام گیرد.

انواع روش هیای نصب پرده 

نصب پرده افقی

پردهای افقی در داخل محفظه و اغلب بر روی سقف نصب می شوند.

 دوخت پرده در مشهد

نصب پرده عمودی

پرده های عمودی دارای ریل یا چوب پرده های مختلفی هستند و روی دیوار و سقف نصب می شوند.

نصب پرده های برقی

نصب پرده برقی از الزامات خانه های هوشمند به شمار می رود. نصب پرده های جدید برقی اولین قدم برای بروز رسانی خانه های مدرن می باشد. در نصب این پرده ها از یک موتور کوچک و قدرتمند استفاده می شود. برای استفاده از این پرده ها، نیاز به سیم کشی ساختمان، داکت کشی می باشد و قیمت نصب پرده برقی نیز بالاست.

تجهیزات مورد نیاز  نصب پرده 

نردبان، دریل و پیچ روپلاک

چوب پرده

گیره پرده

میل پرده

پرده جمع کن

کتیبه

مراحل نصب پرده

قبل از شروع نصب پرده، نحوه نصب پرده را انتخاب کنید. انتخاب انواع چوب پرده می باید متناسب با دکوراسیون داخلی منزل و جنس پرده باشد.

1- باید محل نصب مشخص شود.

در این مرحله بنا به مدل دوخت پرده، محل نصب میله پرده به سقف یا دیوار مشخص می شود. چوب پرده هم بر اساس نوع پرده انتخاب می شود.

2-اندازه ‌گیری پنجره

برای نصب میل پرده باید اندازه گیری درستی انجام گیرد. اندازه گیری در مرحله دوخت پرده و نصب آن یکی از مهمترین موارد است.

3-دریل‌کاری و نصب پرده

پس از علامت گذاری، چوب پرده با دریل در محل نصب بست‌ها توسط نصاب مشخص می می شود و سپس رولپلاک را نصب می کند.

4-سوار کردن پرده روی میله پرده

بعد از نصب میله پرده، باید پرده روی آن سوار شود و کاملا پارچه روی آن تنظیم شود.

چند نکته مهم در هنگام نصب پرده های پذیرایی و اتاق خواب 

آویزان کردن پرده از دو قسمت تشکیل می شود:

1- نصب میله پرده 

2- آویزان کردن خود پرده بر روی ریل اتومات یا چوب پرده.

بهتر است بلندی پرده تا روی زمین باشد. پرده بلند، منزل را بزرگتر و مجلل تر نشان می دهد.

در صورتی که مایل به نصب پرده تراس، نصب پرده آشپزخانه و یا اتاق خواب هستید، پرده را به صورت درز از وسط آویزان کنید. دو تکه بودن پرده باعث می شود اهالی منزل از نور در طول روز بیشتر استفاده کنند.

اگر مایل به نصب پرده پذیرایی هستید در هنگام نصب چوب پرده طول میل پرده را بزرگتر از قاب پنجره اندازه گیری کنید. در این صورت در هنگام کنار زدن پرده از تمام پنجره می توانید استفاده کنید.

فروش لوازم پرده در مشهد

هزینه و قیمت نصب پرده بر اساس چه فاکتورهایی مشخص می‌شود؟

حال که گزینه‌های نصب پرده مانند نصب پردهای ساده، فانتزی و ... به همراه حدود چالش اجرای آنها را می‌دانید، به بررسی سایر فاکتورهای قیمت نصب پرده می‌پردازیم.

قیمت نصب پرده به عواملی چون نوع پرده، تجهیزات مورد نیاز برای نصب پرده و میزان حجم کار برای نصب پرده بستگی دارد. به دنبال نصب هر مدل پرده‌ای که هستید، از نصب پرده حریر و توری گرفته تا نصب پرده لوردراپه و نصب پرده کرکره‌ای، به‌راحتی می‌توانید آن را از نصابان فعال در «خدمت از ما» درخواست کنید. ما با اعلام قیمت‌های شفاف به شما کمک می‌کنیم تا قبل از شروع کار از قیمت خدمات نصب پرده آگاه شوید تا هوشمندانه تصمیم بگیرید.