فروش انواع پرده های فانتزی چاپی| 05136639830

فروش انواع پرده های فانتزی چاپی| 05136639830

پرده چاپی چیست؟

پرده چاپی محصول نسبتاً جدیدی است که تنوع طرح و رنگ بی شماری دارد و توانسته هر سلیقه ای را به خود جلب کنده. کیفیت چاپ نهایی این نوع پرده بسیار بالاست و از دستگاه های روز صنعت چاپ پارچه برای این منظور استفاده می شود، این نوع پرده در برابر نور خورشید و شستشو از مقاومت بسیار بالایی دارد. معمولا مدل پرده ها به صورت پانچ شده در بازار موجود است. ابعاد هر قواره به عرض 140 سانتی متر ثابت و بدون تغییر است و ارتفاع آن از 2 متر تا 8 .2 متر قابل تغییر است.

قبل از سفارش پرده چاپی؛ این نکته را در نظر داشته باشید که قواره های هر پرده چاپی بصورت باز 140 سانتی متر است که پس از نصب بین 70 تا 100 سانتی متر از فضای پنجره یا محل مورد نظر را پوشش می دهد.

پارچه های پرده ای فانتزی چاپی هم مانند سایر منسوجات دسته بندی های متفاوتی دارد. مانند پرده ژاکارد ، پرده گلدوزی ، پرده حریر ساده و یا کتان و مخمل و انواع دیگر.

پرده فانتزی چاپی کودک

یکی از انواع پرده های چاپی، پرده چاپی کودک است که با توجه به سن دختر و پسر طراحی و چاپ می شود. پرده در دکوراسیون اتاق کودک با عناصر دیگری به خوبی هماهنگ می شود و باعث زیبایی بیشتر اتاق کودک می شود. در طرح پرده چاپی کودک، از تصاویری که برای کودکان جذاب هستند استفاده می شود ، از آن جمله می توان شخصیت های کارتونی مورد علاقه کودکان و تصاویر رنگارنگ و شاد و یا تصویر کودک خودتان را نام برد.

مزایای پرده فانتزی چاپی

1.مزیت اصلی پرده چاپی نسبت به سایر پرده ها عدم وجود محدودت در انتخاب طرح و رنگ است. البته امکان چاپ دیجیتال پرده چاپی نیز وجود دارد. مشتری می توند طرح های پرده چاپی مدرن، پرده چاپی با نقوش سنتی، پرده چاپی با طرح های ساده و مینیمال، پرده چاپی با طرح های کارتونی و یا انواع طرح های دیگر را انتخاب و بنا به دکوراسیون منزل استفاده نمایید. چاپ تصویر آتلیه ای فرزندتان نیز به وسیله چاپ دیجیتال امکان پذیر است.

2.بوسیله چاپ دیجیتال می تون لوگوی شرکت یا مجموعه خود را روی پرده های محل کار اجرا نمود، پرده چاپی دیجیتال هیچ محدودیتی برای طرح ندارد.

قیمت پرده فانتزی چاپی بسیار مناسب تر از انواع دیگر پرده هاست.

3.یکی دیگر از مزیت های خوب پرده فانتزی چاپی، نصب و شستشوی آسان آن است

4.مزیت دیگر پرده فانتزی چاپی، امکان تغییر رنگ طرح است، یعنی می توان بنا به درخواست سفارش دهنده، برای هماهنگ کردن پرده فانتزی چاپی با سایر لوازم منزل، رنگ تمام یا قسمتی از طرح را تغییر داد که در این صورت یک هارمونی بسیار زیبا و چشم نواز در دکوراسیون منزل خواهید داشت.

5.یکی دیگر از مزایای استفاده از پرده های فانتزی چاپی، امکان انتخاب یک طرح برای کل دکوراسیون اتاق است. یعنی می توان همان طرحی که برای پرده چاپی که به عنوان پرده پذیرایی انتخاب شده، برای مبل، رو تختی و آباژور نیز بکار برد. در این صورت تمام دکوراسیون یک اتاق را می توان از یک طرح به صورت فوق العاده جذاب چیدمان کرد.

6.معمولا پرده های فانتزی چاپی به صورت پانچ فروخته و نصب می شوند، به این صورت طرح چاپ شده جلوه بیشتری خواهد داشت و تصویر یا طرح چاپ شده بهتر و کامل تر به نمایش گذاشته می شود. 

7. نصب پرده پانچ بسیار راحت است و توسط یک فرد غیر حرفه ای نیز قابل اجرا می باشد.

روش تولید پرده چاپی

بعد از این که مشتری طرح مورد نظر خود را سفارش داد، جنس پرده ای که قرار است تصویر بر روی آن چاپ شود نیز تعیین می شود، چاپ بر روی پارچه های  حریر، ساتن، مخمل و دیگر انواع پارچه امکان پذیر است.

مرحله بعد، شرکت چاپ باید تصویر دلخواه مشتری را بر روی پرده چاپ کند. شرکت پس از دریافت سفارش؛ به وسیله دستگاه های چاپ، تصاویر مورد نظر را بر روی پرده چاپ می کنند. روش های زیاد و متنوعی برای چاپ تصویر بر روی پرده وجود دارد که از مهمترین آنها می توان چاپ سابلیمیشن و یا چاپ غیر مستقیم را نام برد. می توان گفت چاپ پرده چاپی تقریباً مانند چاپ بنر انجام می شود.

قبل از سفارش؛ از کیفیت بالای چاپ و جوهر شرکتی که پرده چاپی را از آن خریداری می کنید مطمئن شوید.

نحوه سفارش پرده فانتزی چاپی 

معمولا کاتولوگی از طرح های پرده چاپی یک شرکت در گالری فروش پرده یا دفاتر دکوراسیون به شما ارائه می شود، از میان طرح های مختلف، یکی را که متناسب با بودجه و دکوراسیون شماست انتخاب می کنید و فروشگاه پس از چاپ و دوخ ، آن را در منزل شما نصب می کند. بعضی شرکت ها نیز از طریق اینستاگرام، تلگرام و یا اینترنت پرده چاپی به فروش می رسانند. به پرده های چاپی که ابعاد ثابت از جمله ۱٫۵ در ۳ متر دارد، پرده چاپی پنلی گفته می شود.

توصیه می شود از نوع جنس و کیفیت پارچه ای که قرار است طرح انتخابی روی آن چاپ شود اطمینان حاصل کنید، چون جنس پارچه در ماندگاری و زیبایی پرده تاثیر بسیار فراوانی خواهد داشت.

بعضی از طرح ها به گونه ای است که برای ساختمان های با سقف های بسیار بلند نیز قابل سفارش و چاپ و نصب می باشد و محدودیت ارتفاع ندارد. می توانید از کارشناسان مجموعه حریر دراپه مشاوره لازم را قبل از خرید دریافت کنید.