فروش انواع پرده های دی کی (ورتیلاین) در مشهد| 05136639830

فروش انواع پرده های دی کی (ورتیلاین) در مشهد| 05136639830

پرده دی کی DK

پرده دی کی (DK) اولین بار در کارخانه ی بریلینت ترکیه طراحی، تولید و روانه بازار شد. پارچه این مدل پرده به تازگی وارد می شود، این پرده در داخل ایران تولید می شود و شباهت زیادی به پرده لوردراپه دارد و بسیار زیباست.

پرده دی کی نام های دیگری مانند ورتیلاین، ورتیکال، زبرای عمودی و یا پرده های عمودی نیز دارد و می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای پرده های لوردراپه باشد. این پرده ها برش های طولی از یک پارچه مخصوص هستند که به صورت نیمه استوانه ای در کنار هم دیگر قرار می گیرند و قابل چرخش در چند زاویه هستند، به همین دلیل به آن ها پرده زبرا عمودی نیز گفته می شود. پرده های دی کی بدون آستر و بدون لایه‌ ی پشت پرده دوخته می‌ شود و به دلیل ساختار چرخشی خاصی که دارند؛ میزان نور ورودی و دید محیط در آن ها به راحتی قابل تنظیم و کنترل است.

پرده های دی کی (DK) از تیغه هایی با عرض 40 سانتی متر ساخته می شود، وقتی که در کنار هم در حالت چین دار قرار می گیرند عرض آن ها به حدود 10 سانتی متر کاهش می یابد. این تیغه ها معمولا روز ها در زاویه ی 90 درجه قرار می گیرند و شب ها در زاویه ی 45 درجه قرار می گیرند.

پرده ورتیلاین در دو نوع پرده ورتیلاین بافت‌دار و پرده ورتیلاین خط‌دار در بازار موجود است. مکانیزم پرده ورتیلاین به شکلی است که هم امکان سایه روشن شدن دارد و هم امکان این که بصورت یکطرفه یا دوطرفه به کنار جمع شود را دارا می باشد.

پرده دی کی با یک زنجیر باز و بسته می شوند و با یک زنجیر مقاوم دیگر مقدار ورودی نور به داخل قابل تنظیم است که باعث دسترسی راحت تر به پنجره و یا پشت پرده خواهد شد. پرده دی کی تنوع گسترده ای که در رنگ و طرح دارند و به راحتی می توان پرده مطابق با سلیقه خود را انتخاب کرد. این پرده ها به آسانی قابل شست و شو هستند و به دلیل مقاومت بسیار بالایی دارند و نخ کش نمی شوند؛ می توان آلودگی های روی پرده را از بین برد.

مزایای پرده دی کی (DK) 

پرده دی کی قابل شست و شو است

قابلیت کنترل کردن نور را دارد.

پرده ورتیلان قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد

آسان باز و بسته می شود

نصب آسان و سریعی دارد

قابلیت کنترل کردن دید را دارا می باشد

برای منازل مسکونی و محل کار مناسب است

این نوع پرده تنوع گسترده در رنگ و طرح دارد

قیمت پرده دی کی (DK)

قیمت پرده های دی کی (DK) بر اساس متر مربع تعیین می شود و عرض و ارتفاع پرده مورد نظر در محاسبه قیمت تاثیر خواهد داشت. مراحل محاسبه قیمت پرده بسیار آسان است، کافی است عرض و ارتفاع پرده مورد نظر را در هم ضرب کنید تا به مساحت پرده به دست بیاید. البته قوانینی در محاسبه قیمت پرده وجود دارد، از جمله این که عرض و ارتفاع های کمتر از 2 متر برابر با 2 متر محاسبه می شوند.

چند نکته برای انتخاب برش‌های پرده دی کی

می توان برش‌هایی با رنگ‌های مختلف و به صورت رنگین کمانی انتخاب کرد

برش‌ها می تواند از طیف‌های مختلف از یک رنگ باشند مانند سبز روشن و تیره

انتخاب برش‌ها از رنگ‌های متضاد 

برش‌هایی که همگی از یک رنگ تشکیل شده‌اند.

ترکیبی از رنگ‌های خنثی و رنگ مورد استفاده در منزل 

استفاده از دو رنگ تیره و روشن به صورت یکی در 

برش‌های تیره و روشن به این صورت باشد که برش‌های اطراف تیره و برش های وسط روشن باشند و یا برعکس

کاربرد اصلی پرده‌

وظیفه اصلی پرده برای خانه کنترل و حفظ نور مناسب در فضای داخل است، ولی نصب پرده با پارچه‌ها و تورهای زیبا و حتی کاربرد والان و کتیبه برای زیبایی فضای داخلی خانه است. مهمترین مسئله‌ای که هنگام انتخاب پرده قابل توجه است، فضای محل نصب پرده است که بسته به وسعت آن باید پرده‌ای مناسب انتخاب شود تا به زیبایی منزل کمک کند.

دو قانون کلیدی برای نصب پرده وجود دارد، نصب پرده بر روی خط سقف و امتداد یافتن آن تا روی زمین تا فضاهای کوچک را بزرگ نشان دهد و فضاهای بزرگ را باشکوه ترجلوه دهد. این روش نصب ربطی به اندازه پنجره ندارد و پرده کل آن قسمت را پوشش خواهد داد.

طول مناسب پرده 

پرده ها می توانند طول های مختلفی داشته باشند. بعضی پرده ها کوتاه و برخی بلند طراحی می شوند، اما یک گزینه دیگر نیز وجود دارد؛ یعنی بسیاری از انواع را می توان با طول خاص سفارش داد.

پرده از کف تا سقف

پرده های بلندی که از سقف آویزان می شوند و تا سطح زمین هستند، به بلندتر نشان دادن فضاها کمک می کنند. چون بالاترین نقطه پرده، چشم ما را به سمت بالا می کشد. البته می برای بلندتر به نظر رسیدن سقف نیز از این مورد استفاده نمود.

پرده کوتاه

پرده های کوتاه باید برعکس پرده های کف تا سقف عمل کنند و مزایای خاص خود را دارند. پرده های کوتاه کاملاً کاربردی هستند، به خصوص زمانی که بچه کوچک در منزل باشد یا نمی خواهید رادیاتورها مسدود شود. همین طور زمانی که تمایل دارید به یک اتاق ظاهری یکپارچه بدهید این نوع پرده کاملا مناسب است.

پرده کافه

این  نوع پرده فقط قسمت پایین پنجره را می پوشاند و برای آشپزخانه و حمام گزینه مناسبی خواهند بود، زیرا با حقظ حریم خصوصی؛ به طور کامل پنجره و نور را مسدود نمی کنند.